Klachten

Klachten

Samen genieten is ons motto. We vinden het dan ook erg jammer om te horen dat je een vervelende ervaring hebt of hebt gehad. Vul het onderstaande formulier in en we doen ons best om je verder te helpen.

Heb je een klacht tijdens je verblijf op één van onze parken? Dan kunnen we je sneller helpen wanneer je naar het Service point van het park gaat.

Formulier

Velden met * zijn verplicht

Geen bestanden gekozen
criteria

Je kunt maximaal 3 afbeeldingen van het type .jpg, .png of .jpeg toevoegen. Een bestand mag niet groter dan 3 MB zijn.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt? En is je aankomst niet binnen 30 dagen op de dag van annulering? Dan betaal je geen annuleringskosten. Na 14 dagen zijn er wel kosten verbonden aan het annuleren. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot.