Jouw boeking wordt overgedragen aan Dormio Group

Vanaf 5 december 2023 vallen de volgende parken niet meer onder Roompot Group, maar onder Dormio Group. De parken worden aangeboden onder het merk Dormio Resorts & Hotels of Summio Parcs.

Dormio Resorts & Hotels

  • Resort Duynzicht
  • Park Scorleduyn
  • Waterpark Langelille

Summio Parcs

  • Vakantiepark Aquadelta
  • Vakantiepark Het Drentse Wold
  • Landgoed Het Grote Zand
  • Villapark Akenveen
  • Bungalowpark Herperduin
  • Duynparc De Heeren van 's-Gravensande
  • Bungalowpark De Riethorst
  • Park Zeedijk
  • Bungalowpark Het Hart van Drenthe
  • Vakantiepark De Berkenhorst
  • Vakantiepark Emslandermeer
  • Havenresort Terherne
  • Buitenplaats De Hildenberg
  • Waterpark Zwartkruis
  • Vakantiepark It Wiid
  • Zeeland Village
  • Villaparc Schoonhovenseland
  • Buitenplaats De Marke van Ruinen
  • Villaparc Schildmeer
  • Marina Port Zélande

Dit betekent dat wij vanaf die datum jouw boeking niet meer kunnen inzien of wijzigen. De boeking is vanaf dat moment ook door jou niet meer zichtbaar wanneer je inlogt op Mijn Roompot. Uiteraard blijft de boeking, inclusief eventuele bijgeboekte extra’s, gewoon staan. 
 
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Wanneer je een vraag hebt over jouw boeking die er niet tussen staat, kun je contact opnemen met de reserveringsafdeling van Dormio Resorts & Hotels: 085 01 34 040 of Summio Parcs: 085 01 30 500

Antwoord op al jouw vragen

Ik heb een verzekering bij mijn verblijf geboekt. Gaat deze vervallen? 
Jouw verzekering blijft gewoon geldig en zal dus niet komen te vervallen. 

Kan ik nog met een guest card betalen? 
Vanaf 5 december 2023 kun je helaas niet met een guest card betalen op bovenstaande parken. Dit is omdat de parken nu onder Dormio Resorts & Hotels of Summio Parcs vallen. 

Kan ik nog met een Roompot Vakantiecadeau betalen? 
Vanaf 5 december 2023 kun je helaas niet met een Roompot vakantiecadeau betalen op bovenstaande parken. Dit is omdat de parken nu onder Dormio Resorts & Hotels of Summio Parcs vallen. 

Kan ik mijn Roompot voucher nog verzilveren?
Roompot Horecavouchers zijn helaas niet meer te verzilveren op een park dat is overgenomen door Dormio Group. Daarnaast is het vanaf 31 december 2023 ook niet meer mogelijk om andere Roompot vouchers te verzilveren op een park dat is overgenomen door Dormio Group.

Blijven de in- en uitchecktijden hetzelfde?
Jazeker, de in- en uitchecktijden blijven hetzelfde als aangegeven. 

Blijven dezelfde omboekvoorwaarden geldig?
De omboekvoorwaarden van Roompot blijven geldig voor je boeking.

Ik heb extra's bijgeboekt of al een reservering in een van de faciliteiten gemaakt. Kan deze doorgaan? 
Alle extra’s en reserveringen op het park die zijn gemaakt t/m 4 december 2023 kunnen gewoon doorgaan zoals jij ze hebt geboekt. Wil je na deze datum nog iets bijboeken? Neem dan contact op met Dormio Resorts & Hotels als het gaat over Park Scorleduyn, Resort Duynzicht en Waterpark Langelille, en voor de overige parken met Summio Parcs. 

Ik heb een specifiek huisnummer geboekt. Blijft deze gelijk? 
Als er een specifiek huisnummer is bijgeboekt, zal dit op 5 december 2023 net als jouw boeking worden overgedragen aan Dormio Group. Wil je vanaf 5 december 2023 je huisnummer wijzigen of vastleggen? Neem dan contact op met Dormio Resorts & Hotels als het gaat over Park Scorleduyn, Resort Duynzicht en Waterpark Langelille, en voor de overige parken met Summio Parcs. 

Wat is inbegrepen bij mijn verblijf? Is dit hetzelfde als bij Roompot Group? 
Alle verblijven die t/m 4 december 2023 zijn geboekt, zullen plaatsvinden zoals afgesproken. Je verblijf zal dus voldoen aan alles wat op het moment van boeken inbegrepen en bijgeboekt was. Wil je na deze datum nog iets wijzigen of vastleggen? Neem dan contact op met Dormio Resorts & Hotels als het gaat over Park Scorleduyn, Resort Duynzicht en Waterpark Langelille, en voor de overige parken met Summio Parcs. 

Ik heb nog een betaling open staan. Wat moet ik doen? 
Wanneer je nog een openstaande betaling hebt, dan kun je deze t/m 4 december 2023 voldoen via de betaallink die in je Roompot boekingsbevestiging staat. Dormio Group ontvangt op 5 december november 2023 een overzicht van alle door ons ontvangen betalingen. Mocht je dan nog niet betaald hebben, dan ontvang je enkele dagen na 5 december november 2023 vanuit hen meer informatie over het betalen van jouw verblijf. 

Wat verandert er op het park? 
Op het park is de visuele communicatie, zoals een welkomstbord en vlaggen aangepast, daardoor zie je dus geen Roompot logo’s terug tijdens je verblijf. De activiteiten en faciliteiten zijn onveranderd. 

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.