Adres en reisinformatie

Adres

Cape Helius

Nieuwe Zeedijk 1
3221 LZ Hellevoetsluis
Zuid-Holland
Nederland
+31 (0)181 - 330160

Reisinfo

Algemeen

Wifi

Je kunt de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Oplaadpunt elektrische auto's

Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar. 

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan moet je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Vrienden en familie zijn van harte welkom. Overdag visite ontvangen is mogelijk tussen 8.00 en 23.00 uur. Blijft het bezoek na 23.00 uur? Dan dienen zij aangemeld te worden bij het Service point. Dagbezoekers kunnen hun vervoermiddel buiten het terrein parkeren.

Toegang zwemparadijs

Alle gasten hebben gratis toegang tot zwemparadijs De Roompot in Kamperland. Wanneer je in het bezit bent van een Keycard kan je hiermee tijdens openingsuren je toegangskaarten verkrijgen. Wanneer je niet in het bezit bent van een Keycard kan je je toegangskaarten ophalen bij het Service point. De toegangskaarten zijn geldig tijdens je vakantie en worden slechts eenmaal verstrekt. Kinderen t/m 4 jaar ontvangen geen kaart. Je toegangskaarten zijn 4 uur na entree weer geldig.

Aankomst

Op de dag van aankomst is je accommodatie vanaf 16:00 uur beschikbaar. Heb je een hotelkamer geboekt? Deze is gereed vanaf 14:00 uur. Je mag al de hele dag gebruik maken van de faciliteiten op het park, zo verleng je je vakantie!

Toegang park en vakantieverblijf

Bij aankomst op het park open je de slagboom met de pincode die je vooraf per e-mail hebt ontvangen. Na het openen van de slagboom kan je doorrijden naar je accommodatie. Je opent de accommodatie met de eerder toegestuurde keycard. Je hoeft dus niet langs het Service point. Heb je een hotelkamer geboekt? Meld je dan na 14:00 uur bij het Service point, hier ontvang je de sleutel van je kamer.

Geen informatie over de toegang van je accommodatie ontvangen? Haal dan na 16:00 uur de keycard van je vakantieverblijf op bij het Service point. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf via telefoonnummer +31 (0)181 330 160.

Goed om te weten: gedurende je verblijf opent de slagboom automatisch via kentekenherkenning. Vul je kenteken alvast in via Mijn Roompot. Het is niet mogelijk om tijdens het verblijf van auto te wisselen.

Parkeren

Je kan de auto gratis bij je vakantieverblijf of in de nabijheid parkeren. Een tweede auto kan je parkeren op de centrale parkeerplaats.

Arrangementen

Heb je een arrangement geboekt dat op de aankomstdag begint, zorg dan dat je vóór 18:00 uur aankomt.

Vertrek & administratieve afhandeling

Vertrek

Je wordt verzocht op de vertrekdag vóór 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Verblijf je in een hotelkamer, dan dien je deze om uiterlijk 11.00 uur te verlaten. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Je vakantieverblijf netjes achterlaten

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.