Adres en reisinformatie
Adres
Recreatiepark De Tolplas
Reisinfo
Algemeen
Openstaande posten
Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.
Bezoekers
Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij het Service point.
Nachtregistratie
Voor je verblijf dien je het nachtregistratieformulier in te vullen. Wij vragen je vriendelijk om deze bij aankomst bij het Service point ingevuld in te leveren. Je vindt het nachtregistratieformulier hier.
Aankomen, toegang & inchecken
Aankomst
Op de dag van aankomst is het vakantieverblijf vanaf 16.00 uur beschikbaar. Aanreizen kan op maandag tot 17.30 uur en vrijdag tot uiterlijk 18.00 uur. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld je dit dan vooraf aan het Service point via telefoonnummer 0031 (0)546 69 73 08.
Vertrek & administratieve afhandeling
Vertrek
Wij verzoeken je op de dag van vertrek het vakantieverblijf uiterlijk 10.00 uur te verlaten.
Vakantieverblijf netjes achterlaten
Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst het vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.
Mijn Roompot
Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!
Bekijk je boeking