Adres en reisinformatie

Adres

Weerterbergen

Trancheeweg 7
6002 ST Weert
Limburg (NL)
Nederland
+31 (0)495 - 584777

Reisinfo

Algemeen

Wifi

Je kan de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Oplaadpunt elektrische auto's

Oplaadpunten voor elektrische auto's vind je op de parkeerplaats bij de villa's. De laadpalen zijn van Aers Energy en Ecotap. Om gebruik te maken van de oplaadpunten heb je een laadpas nodig. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar.

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak is er in je vakantieverblijf een serviceset gelegd. Hierin vind je praktische (schoonmaak)artikelen.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Service Point te melden. Zij kunnen de auto parkeren op het parkeerterrein voor de slagboom bij het Service Point. Let op: het aantal overnachtende personen mag nooit meer zijn dat het aantal bedden in de accommodatie. Houd ook rekening met de buren. 

Aankomst

Op de dag van aankomst is je accommodatie vanaf 16:00 uur beschikbaar. Om de drukte bij aankomst te spreiden, zijn er ook enkele types waar je al kunt inchecken vanaf 14.00 uur. Dit zijn alleen de types: Comfort Wellness, Koos 5, Waterbungalow 4, Waterbungalow 6, WFK Comfort en WVK Comfort.

Je mag al de hele dag gebruik maken van de faciliteiten op het park, zo verleng je je vakantie! Sla bij aankomst op het park direct linksaf en parkeer de auto.

Toegang park en vakantieverblijf

Bij aankomst op het park open je de slagboom met de pincode die je vooraf per e-mail hebt ontvangen. Na het openen van de slagboom kan je doorrijden naar je accommodatie. Je opent de accommodatie met de eerder toegestuurde keycard. Je hoeft dus niet langs het Service point.

Geen informatie over de toegang van je accommodatie ontvangen? Haal dan na 16:00 uur de keycard van je vakantieverblijf op bij het Service point. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf via telefoonnummer 0031 (0)495 584 777.

Goed om te weten: gedurende je verblijf opent de slagboom automatisch via kentekenherkenning. Vul je kenteken alvast in via Mijn Roompot. Het is niet mogelijk om tijdens het verblijf van auto te wisselen.

Early Check-in

Heb je Early Check-in bijgeboekt, dan kan je al vanaf 12:00 uur in je accommodatie. Om de slagboom te openen, gebruik je de eerste 4 cijfers van de pincode. Deze pincode heb je vooraf via e-mail ontvangen.

Parkeren

Een groot deel van het vakantiepark is autovrij. Verblijf je in dit gedeelte van het park, dan kan je alleen op vaste aankomst- en vertrekdagen je vakantieverblijf met de auto bereiken. De auto parkeer je na het uitladen op de centrale parkeerplaats.

Bij de bungalows nummer 3 t/m 83 is het toegestaan om maximaal 1 auto bij de bungalow te parkeren. Bij de bungalows voor 10 personen en groter is ruimte om maximaal 2 auto's te parkeren. Overige auto's kunnen op de centrale parkeerplaats geparkeerd worden. De slagboom bij de ingang van het park kan tussen 7.00 uur en 23.00 gebruikt worden.

Arrangementen

Heb je een arrangement geboekt dat op de aankomstdag begint, zorg dan dat je vóór 18:00 uur aankomt.

Vertrek & administratieve afhandeling

Vertrek

Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Vertrek je eerder dan de geplande vertrekdag? Geef dit dan door aan het Service point. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Vakantieverblijf netjes achterlaten

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65 /€ 115 / €170 per vakantieverblijf per periode. Wij storten de borg binnen 7 dagen terug op je rekening als het verblijf netjes en schadevrij is achtergelaten en de inventaris compleet is. Is dat niet het geval, dan betalen we de reparaties of schoonmaakwerkzaamheden van de borg. Dit laten we altijd aan je weten.

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.