Adres en reisinformatie

Adres

Hunzepark

Hunzepark 4
9514 BW Gasselternijveen
Drenthe
Nederland
+31(0)599-512479

Reisinfo

Algemeen

Parkeren

Het park is autovrij en alleen op aankomst- en vertrekdagen kun  je je vakantieverblijf met de auto bereiken. Je wordt verzocht om na het uitladen de auto zo snel mogelijk op de centrale parkeerplaats buiten het park te parkeren. 

Alleen op het villapark en bij de groepsaccommodaties zijn auto's wel toegestaan, hier kun je je auto naast het vakantieverblijf parkeren. 

Opladen elektrische auto

Het opladen van je elektrische auto’s kan als jouw woning een privé oplaadpunt heeft. Je kunt een verblijf boeken met privé oplaadpunt. Er zijn geen centrale oplaadpunten op het park. 

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor het gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij het Service point. 

Aankomst

Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Je kampeerplaats is beschikbaar vanaf 12.00 uur. Aanreizen kan op vrijdag en op maandag tot 17.00 uur.  Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf aan het Service point via telefoonnummer 0031 (0)599 512 479.

Vertrek

Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Verblijf je op een kampeerplaats, dan dien je deze om uiterlijk 11.00 uur te verlaten. 

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 500,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.