Adres en reisinformatie
Adres
Hunzepark
Reisinfo
Algemeen
Parkeren
Het park is autovrij en alleen op aankomst- en vertrekdagen kun je je vakantieverblijf met de auto bereiken. Je wordt verzocht om na het uitladen de auto zo snel mogelijk op de centrale parkeerplaats buiten het park te parkeren.
Alleen op het villapark en bij de groepsaccommodaties zijn auto's wel toegestaan, hier kun je je auto naast het vakantieverblijf parkeren.
Opladen elektrische auto
Het opladen van je elektrische auto’s kan als jouw woning een privé oplaadpunt heeft. Je kunt een verblijf boeken met privé oplaadpunt. Er zijn geen centrale oplaadpunten op het park.
Openstaande posten
Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.
Serviceset
Voor het gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.
Bezoekers
Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij het Service point.
Aankomst
Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Je kampeerplaats is beschikbaar vanaf 12.00 uur. Aanreizen kan op vrijdag en op maandag tot 17.00 uur. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf aan het Service point via telefoonnummer 0031 (0)599 512 479.
Vertrek
Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Verblijf je op een kampeerplaats, dan dien je deze om uiterlijk 11.00 uur te verlaten.
Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 500,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.
Mijn Roompot
Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!
Bekijk je boeking